СЕРИЯ QUATTRO


 
Подходящи за всички модели таблети и смартфони. Завъртащи се в 2 положения, за едновременна защита и зареждане, с разнообразни  микро USB, Apple и USB C  накрайници, със спирални или с прави кабели... QUATTRO осигурява безпрепятствено взаимодействие между клиента и продукта. Гъвкавият и подсилен със стоманено въже кабел с дължина 70 cm предлага на клиентите удобно разглеждане, а рикойлерът осигурява плавно движение и автоматично прибиране на кабела след обратно поставяне на таблета в основата.


УДОБСТВО ПРИ РАБОТА:
  • Монтаж и включване за броени минути.
  • Без централен контролер.
  • Без спирални кабели.
ГЪВКАВО ПОЛЗВАНЕ:
  • Защитава мобилни телефони, таблети, смарт часовници, камери, навигатори.
  • Регулируем ъгъл - 0º, 15º, 30º.
  • Подходящ за монтаж върху хоризонтални и наклонени повърхности.
НАДЕЖДНОСТ:
  • Уникален сензор с вградена автономна алармена система – сила на звука 95 dB.
  • Допълнителни скоби за смартфони и таблети.
  • Допълнителни адаптери за камери и смарт часовници.






 
 
 

Етикети
gripzo , охрана на мостри , стойки за телефони , стойки за таблети , срещу кражби , защита на стоки , системи за охрана , охрана на магазини , Охрана на мостри , Подходящи затаблети и смартфони , За едновременна защита и зареждане , С разнообразни микро USB, Apple и USB C накрайници , Със спирални или с прави кабели , QUATTRO осигурява безпрепятствено взаимодействие , УДОБСТВО ПРИ РАБОТА , Монтаж и включване за броени минути , Без централен контролер , Без спирални кабели , ГЪВКАВО ПОЛЗВАНЕ , Защитава телефони, таблети, смарт часовници, камери, навигатори. , Подходящ за монтаж върху хоризонтални и наклонени повърхности. , Уникален сензор с вградена автономна алармена система , Допълнителни скоби за смартфони и таблети , Допълнителни адаптери за камери и смарт часовници , , Code Lock ключалка , Code Lock PLUS ключалка , TED (Total Enclosure Design) конструкция , Честота 8,2 MHz , Стоманено въженце , Отвор за стоманено въженце , Феритна антена , , Маршрут на движение , Задържане на посетители в магазина , Ускоряване на продажби , Продажби на залежаващи стоки , Продажби на залежали стоки , Зони с най-голям оборот , Зони с максимален оборот , Traffic-For-Money , Traffic for money , Работно време: , Посетител , Посетители , Клиент , Клиенти , Натоварени часове , Натоварени часови интервали , Максимален брой посетители , Разпределение на работно време , Оптимално работно време , Време на престой на посетители в магазина , Оптимизация на персонала , Излишък на персонал , Недостиг на персонал , Престой без работа , Дефицит на персонал , Опашки пред касите , Липса на консултанти , Отказали се клиенти , Съотношение между персонал и оборот , Маркетингова кампания , Ефект от рекламата , Допълнителни купувачи , Интеграция с касови апарати , Интеграция с разплащателна система , Колко посетители стават купувачи , Коефициент на конверсия , Брой посетители, отнесен към оборота , Липса на посещаемост , Оплаквания на наемателите , Фалшиви опити за кражба , Действителни опити за кражби , Самостоятелна броячна система , Самостоятелни броячни системи